mardi 20 avril 2010

Carte textile, colage textile, soie teinte au procion, angelina fibre

Art Textile, colage textile et Angelina Fibres 
sur une fondation en tissus de soie , teints au procion.
Arta Textila, colaj textil si Fibre Angelina, 
pe o fundatie din matase naturala vopsita cu procion.






J'ai mis les Fibres Angelina entre deus feuilles de papier cuisson,
j'ai repassé et obtenu une "feuille textile"
Am pus firele Angelina, între doua foi de hârtie de gatit
si am calcat ; am obtinut o "foaie textila".
J'ai fait un colage textile pour le fond de la carte, 
dans des tissus de soie teints au procion.
Am facut un colaj textil pentru fondul carticelei, 
din materiale din matase vopsite cu procion.
J'ai découpé des ronds dans la feuille Angelina.
Am decupat cercuri în foaia Angelina.




J'ai posé la feuille découpée sur le fond en soie.
Am pus foaia decupata pe fondul din matase.




J'ai quilté à la machine avec un fil multicolore.
Am quiltuit cu masina cu un fir multicolor.

J'ai collé au dos une carte textile, et j'ai découpé le surplus.
Am lipit pe spate o catre postala si am taiat  surplusul.
Pour terminer, j'ai fait  du zig-zag très dense 
tout autour avec le fil utilisé pour le quilting.
Am terminat cu un zig-zag des facut 
cu firul cu care am quiltuit.

4 commentaires:

  1. Super. In tehnica asta poti sa faci seturi de cite 2 lucrari "negativ-pozitiv"...foarte interesanta, dar acum sunt foaaarte ocupata cu hexagoanele :))) si merge tare-tare incet.
    Merci de tutoriale . Vine ziua cind le pun si eu in practica ;).

    RépondreSupprimer
  2. Tuto acesta imi place si mai mult. Poate primesc si eu o carticica asa minunata!

    RépondreSupprimer
  3. >:D< Multumim Smaranda! Daca spun ca-mi place... este mult prea putin! :) Oare de ce mi se intampla sa nu am cuvintele la mine cand privesc lucrarile marca Smaranda! :))

    RépondreSupprimer
  4. Multumesc pentru tutorial, este foarte interesanta tehnica si imi place tare mult rezultatul.
    Carmina

    RépondreSupprimer