dimanche 24 mai 2009

Dernier article sur ce blog/ ultimul articol pe acest blog

Mon quota de photos autorisées est atteint,
je ne peux plus publier des photos sur ce blog!
Vous pourrez lire les nouveaux articles sur un autre blog
ici
A bientôt , Smaranda
Cota de foatogarfii autorizate pe acest blog e atinsa,
nu mai pot publica poze pe el!
Veti putea citi articole noi pe un alt blog.
Iata noul blog
aici

Pe curând, Smaranda

1 commentaire:

  1. Si eu am probleme cu Blogul meu. Am poze recente pe care vreau sa le atasez in ordine cronologica adica de sus in jos. Si el sau ei, mi le ataseaza invers, poza de azi , deasupra celei de ieri. Si eu cum sa pun comentariul, sa incep cu sfarsitul ?
    2. Cine a facut Ocru cu pisicile negre ? Dragut foc !
    Bravo pentru tot,
    Julieta

    RépondreSupprimer