mercredi 25 août 2010

Doru Stanculescu – Haidi, hai! + Cafeaua de dimineata




Doru Stanculescu – Haidi, hai! 

(Pe sub flori ma leganai)

N-a stii nimeni ca m-am dus,
Numa’ m-or vedea ca nu-s,
Sus e cerul, larga-i lumea,
Bine c-a-nfrunzit padurea.
Hai, hai, hai, haidi, hai, dihai,
Pe sub flori ma leganai
Hai, hai, hai, haidi, hai, dihai,
Pe sub flori ma leganai.
Sus e cerul, larga-i lumea,
N-a sti nimeni ca m-am dus,
Bine c-a-nfrunzit padurea
Numai or vedea ca nu-s
Hai, hai, hai, haidi, hai, dihai,
Pe sub flori ma leganai
Hai, hai, hai, haidi, hai, dihai,
Pe sub flori ma leganai.

2 commentaires:

  1. Si mie imi plac aceste versuri: haidi, hai...! Si melodia.
    Te astept dimineata la cafea?

    RépondreSupprimer
  2. Cintam melodia aceasta minunata in tinerete....ce vremuri, ce amintiri, ...Multumesc.

    RépondreSupprimer