dimanche 24 mai 2009

Retour du Luberon, mon exposition personnelle

"NAZCA"
J'ai raté presque toutes mes photos ,
je vous montre quelques unes faites par des amies
et mes rencontres avec ceux et celles qui
qui sont venus voir l'exposition.
J'ai eu la joie de revoir deux anciennes élèves
de Gif sur Yvette (1990-1997), Servane, qui habite maintenant
à La Tour d'Aïgues, et Martine qui habite Montpellier.
J'ai rencontré également une ancienne élève de Suisse
que j'avais connu lors du séminaire Charm Quilt de Leysin
et qui m'a dit être venue en voiture pour me revoir!
Cela fait du bien de voir que j'ai laissé quelques bons souvenirs ...
J'espère qu'elle m'enverra un e-mail et que nous serons à nouveau en contact!

(l'installation de l'exposition/instalarea expozitiei)
Am ratat aproape toate pozele mele, va arat poze primite
de la prietene
si întâlniri cu prietene care au venit
sa-mi
vada expozitia.
Am avut bucuria sa revad doua foste eleve
din Gif sur Yvette (1990-1997),

Servane care locuieste acum la Tour d'Aïgues

si Martine care locuieste la Montpellier.
Am întâlnit si o fosta eleve din Elvetia pe care am
cunoscut-o la seminarul Charm Quilt din Leysin
si care mi-a spus ca a venit cu masina,
special ca sa ma revada!
E tare placut când vad ca am lasat macar câteva amintiri placute...
Sper sa-mi scrie un e-mail si sa reintram în contact!


(l'installation de l'exposition/instalarea expozitiei)

vue de la salle/ vedere din sala




Marie Laure regarde le quilting de mes ocres.
Marie Laure se uita la quiltingul ocrurilor mele.

avec Annie et Rosy/ cu Annie si Rosy

Dédicace de mon livre de Charm Quilts pour Annie.
Dedicatie a cartii mele de Charm Quilt, pentru Annie.



deux co-listieres de Quiltenfrance
doua colistiere de pe grupul Quiltenfrance

1 commentaire:

  1. Mie mi se pare ca expozitia ta a aratat deosebit de bine, si chiar si in pozele mai putin numeroase se vede frumusetea si echilibrul quilturilor marca Smaranda.
    Cu siguranta organizatorii de expozitii de la castel erau bine pregatiri, cu panouri, iluminat...Frumos sa te intalnesti cu prietenele tale!

    RépondreSupprimer