vendredi 29 mai 2009

Merci pour les cadeaux / Multumesc pentru cadouri


"Calusarul Marianei"
Mariana mi-a scris când l-a trimis sa-l pastrez eu
la Atelierul din Cormainville,
unde v-a fi expus deja în iunie!
Multumesc Mariana, e minunat si potrivit
cu "albastrul din Cormainville"!


Traistuta de la Teodora am gasit-o pe masa cu quilturile
sosite din România, în sala peticelelor , în Luberon!
Am admirat-o cu emotie, e o comoara din artizanatul
Transilvaniei, tara în care m-am nascut si eu!

Multumesc mult Teodora si pentru portofelul
si îngerasul din acelasi pachet!

Miruna mi-a oferit cartea scrisa de ea,
cu dedicatie:

Doara mi-a oferit un superb colier facut de ea :

si revistele "Lucru de mâna"

si fular vopsit

de la Diana am primit un micut tablou
tare simpatic si colorat si un fular:

de la Elena, cartea despre care am vorbit pe grup

(cu dedicatie!!!)

si 2 sculuri de atza alba


de la Kati o broderie maghiara
foarte veche, o adevarata minunatie!

de la Lili doua dantele crosetate cu mâna
(o mostenire din familie)


si de la Iulia o pictura superba,
facuta de ea pe lemn de maslin:

Multumesc tuturor de aceste delicate atentii!
Gasiti linkurile tuturor pe blogul grupului, aici

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire