jeudi 25 septembre 2008

Lacet Roumain_ Snur de macrameu_ Romanian Lace


Merci à Nath d'avoir trouvé ce lien fantastique sur la technique du lacet Roumain, avec des vidéos techniques et plein de photos !!!
+ vidéo ici & ici
Voici des exemples que j'ai fait au crochet en lacet roumain ici
et mon livre:
"Bijoux et décoration au crochet"
Vous y trouverez 27 lacets différents, des bijoux et de la décoration pour la maison.J'avais crée plus d'une centaine de variantes (j'ai toujours les échantillons dans un album...), mais on a pu publier seulement 27...
Gasiti în carte 27 de snururi diferite, bijuterii si decoratie pentru casa.Creasem peste 100 de variante (mai am si acum mostrele într-un album...) , dar am putut publica doar 27....
Voici 2 articles sur mon blog et des photos avec des bijoux: ici
Et ma collection de napperons en Lacet Roumain ici
Angela Thompson et par Kathleen Waller

Un autre livre a avoir dans sa bibliothèque, celui de Silvia Murariu, avec du lacet plus contemporain, coloré et original:
Et voici ma collection de livres sur le Lacet: 2 sont des cadeaux de la part d'Elena et Liana!
Iata colectia mea de carti de macrameu: 2 din ele sânt cadouri de la Elena si Liana.
J'ai également des planches avec des motifs de différentes tailles!
Am deasemenea planse cu motive de marimi diferite!
Et cette revue française achetée dans les années 80 , à mon arrivée en France!
Si revista asta cumparata în anii 80 când am sosit în Franta.
et la meilleure: on fait du Lacet Roumain même au Japon !!!
voir
ici
ici
&
ici (cliquer sur chaque année pour voir les photos)
et
un

8 commentaires:

  1. Ce rau imi pare ca nu stiu sa crosetez! Sunt atat de frumoase! Multumesc inca o data pentru ca mi-ai oferit cartea ta, este minunata! Elena

    RépondreSupprimer
  2. C'est magnifique, et j'en suis peu capable. J'ai des livres sur le crochet irlandais, et je trouve que ça lui ressemble, est ce que c'est un peu pareil.... Bon faut que je trouve un peu de temps pour réviser les brides et les demi brides.
    Bisous et merci pour cet article.

    RépondreSupprimer
  3. Ah ..daca ai stii cat imi doream si doresc sa invat romanian point ! tocmai zilele astea ma gandeam de unde sa fac rost de un tutorial si uite ca am gasit la tine:)Merci mult Smaranda pentru tutorial.

    RépondreSupprimer
  4. Am si eu cele doua carti ,Smaranda! Mi-ai reamintit cu cat drag lucram si cum cautam mereu modele cat mai frumoase! Faceam schimb intre noi si aveam un cerc la fabrica unde lucram.Le invatam pe fete sa lucreze desi atunci aveam si eu 25 ani!!
    Ela

    RépondreSupprimer
  5. Smaranda,esti o enciclopedie vie!!!
    Cartile Zidaru-Popa se gasesc cateodata si la noi la anticariat.

    RépondreSupprimer
  6. Comentariul meu e mai mult o intrebare. De ce nu apar tutoriale si pentru celelalte tipuri de snur de laseta? Eu stiu mai multe, dar nu ma ocup cu asta. Prefer sa crosetez si sa tricotez. Cu multi ani in urma, lucram laseta impreuna cu mama mea. Am si acum, asa ca nu mai lucrez. Dar pentru incepatoare ar fi foarte util.
    Poate chiar sa republicati cartile dv. in Romania.
    Apreciez foarte mult (si va felicit pentru asta) faptul ca ati facut cunoscuta in lume aceasta arta romaneasca. Este extrem de apreciata din cate am vazut.

    RépondreSupprimer
  7. samo99ro...sau Adriana Samoilescu???
    Multumesc pentru aprecieri! E normal ca nu pun tutoriale cu modelele publicate în cartea mea, e interzis de editor: cartea trebuie sa fie vânduta de el!!!
    &...pacat ca nu-ti semnezi comentariul si ca profilul nu e vizibil, de obicei nu public comentariile anonome!
    Am cautat pe google, esti tu în poza aici???
    http://crochetme.com/members/samo99ro/default.aspx
    si aici?
    http://www.fotolitera.com/profil.php?user=samo99ro

    RépondreSupprimer
  8. I have been looking for some of the books you have here I hope some day I am lucky enough to find the Romanian ones like you have take care Wendy

    RépondreSupprimer