vendredi 7 mars 2008

Stage de Shibori à L'Aiguille en Fête

Porte de la Villette

Hiroshi Murase, Grand Maître du Shibori, à L'Aiguille en Fête 2008

J'ai fait un stage de shibori / am facut un stagiu de shibori:





Voir ici les autres photos du stage et du salon "Aiguille en Fête" !

Puteti vedea aici poze din stagiu si de la salonul "Aiguille en fête=sarbatoarea acului"

7 commentaires:

  1. Smaranda, ti-au iesit foarte bine. De fapt tu stiai sa le faci...Culoarea albastru inchis se obtine din...? Se mai numeste shibori daca este vopsit in alta culoare?

    RépondreSupprimer
  2. Mie imi place cum a iesit a3a panza, cea de sub cele 2 verticale. Elena

    RépondreSupprimer
  3. Sanda , SHIBORI e doar tehnica de noduri, se poate vopsi cu ce culoare vrei si cu vopsea din comert sau cu indigou natural. Cum noi am lucrat pe un fular gri din matase, el a vopsit cu o pudra gri închis pentru matase pe care a disolvat-o în apa calda.
    Elena am facut un singur fular, l-al fotografiat agatat diferit ca sa vedeti mai bine desenele obtinute.
    Eu stiam sa fac nodurile, dar nu cu acul aacela special. Am platit cam scump doar pentru 2 noduri...

    RépondreSupprimer
  4. Magnifique Smaranda
    Tu es une très bonne élève !!!!
    Je sens que tu vas encore nous faire des merveilles avec cette technique
    Bisous
    Marinette

    RépondreSupprimer
  5. a quand un stage teinture et shibori à Cormainville ??? tu peux déjà m'inscrire !

    RépondreSupprimer
  6. E foarte frumoasa, Smaranda...o adevarata sarbatoare cursul de shibori.Liana

    RépondreSupprimer
  7. Ben j'étais sûre d'avoir fait un commentaire, sur ce post là ? Je voulais dire, qu'un Dieu Vivant ça m'impressionne, et que vous avez du passer une formidable journée à lAEF. Et que tu vas nous faire de ces chosessssss encoorrrrrrre, magnifique. Bises

    RépondreSupprimer