dimanche 29 octobre 2006

Broche en FEUTRINE - Kit / Brosa din fetru - Kit

Comme prommis, voici la broche réalisée à partir du
Kit - 3 Feuilles en Feutrine:
Cum v-am promis, iata brosa realizata din kitul cu 3 frunze din fetru:
le contenu du kit: / continutul kitului:
j'ai suivi les explications détailées
am urmat explicatiile detailate
et j'ai obtenu cette superbe broche!
si am obtinut aceasta brosa superba!
Voilà la leçon en images et sans PAROLES:
Iata lectia în imagini si "FARA CUVINTE":




j'ai caché les fils sur l'envers de la broche et j'ai cousu
l'atache-broche au milieu:
am ascuns firele pe dosul brosei si am cusut în mijloc agrafa de prins brosa:

et voilà le travail!
si iata brosa terminata!

6 commentaires:

  1. Ce simplu si usor pare cand ai de toate la indemana! Frumoasa brosa! Elena

    RépondreSupprimer
  2. Smaranda, nu stiu de ce am mereu impresia de "deja vu"! Poate era o moda in tara pe vremea cand eram mica, sau am vazut la mama mea, nu stiu, dar in orice caz, e frumoasa brosa ta.

    RépondreSupprimer
  3. Corina, e un Kit gata de facut, erau explicatiile, frunzele taiate si desenate , agrafa de agatat brosa, acul si atele colorate. Eu n-am avut decât sa brodez puncte înainte, ca si la sashiko. Am facut-o pe stand, în fata publicului, într-un sfert de ora. dar mi-a placut kitul, e de sezon. O fi fost moda asta si în România, de ce nu?
    Smaranda

    RépondreSupprimer
  4. C'est trop beau, vraiment sympa comme kit, c'est de la feutrine simple ou du feutre ???? Merci pour la demo.Bisous

    RépondreSupprimer
  5. Frumos si simplu. M-a incantat mult si broderia care am vazut-o pe bluzita. E facuta manual din margele aplicate?

    RépondreSupprimer